el-caminante.reismee.nl

De voorbereiding

Alle wandelingen die ik ter voorbereiding loop vind je via de link.

Als er opvallende dingen of noemenswaardige zaken voorvallen dan zal ik die onder dit kopje berichten.

Het mirakel van de vrijheidswandeling.

Na een Nachtwandelmarathon van vrijdag op zaterdag hadden wij besloten om onszelf op de zondag erna te verwennen met nog een wandeling van 42 Km. Jack is nu ongeveer driekwart jaar mijn vaste wandelmaat en we lopen redelijk veel. De Vrijheidswandeling starte in Groesbeek en bracht ons al snel naar het Reichswald (D). Het was een prachtige wandeling en het voelde als een echte oefentocht voor de Pelgrimstocht naar Santiago. Natuurlijk is de Pelgrimstocht vaak onderwerp van gesprek tijdens onze vele tochten. We waren op de terugweg naar Groesbeek en bijna het Reichswald uit toen we even twijfelde over de route. Op het moment dat we rond keken naar aanwijzigen werd mijn aandacht getrokken door........

Jazeker.... een routeaanduiding voorde 'Wege der Jakobspilger' (Pilgerweg). Jack begreep mijn opwinding en even later kwam de tweede verrassing. Jack had al eerder gevraagd 'zal ik je tas alvast meenemen' wat ik op dat moment een vreemde vraag vond. Maar het werd duidelijk toen hij uit zijn heuptas een Jacobsschelp haalde en deze aan mijn heuptas bevestigde. Een superverrassing en een super cadeau. Een mirakel dat deze zaken zo samen vallen....isdit een voorteken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!