el-caminante.reismee.nl

De uitrusting

Op dit moment ben ik me ook aan het richten op de mee te nemen uitrusting. Ik heb een eerste lijstje samengesteld, wat niet veel af zal wijken van de andere pelgrims, en zal dat steeds verder gaan verfijnen. Belangrijk is kwaliteit en gewicht van alles wat je mee neemt. Ik al me eerst gaan focussen op schoenen en rugzak maar zal ook de andere spullen langzaam aan gaan uitzoeken en uitproberen.

Rugzak
Slaapzak
Lakenzak
Slaapmat
wandelschoenen
vier paar sokken
twee shirts of blouses (voor het wandelen, al of niet met korte mouw)
een shirt of blouse (voor netjes, lange mouw)
een lange broek (met afritsbare pijpen)
een korte broek (voor onderweg)
een lange broek (voor netjes)
een jack met vaste capuchon
een fleece jack
een dunne trui
ondergoed; drie á vier slips, (donkergekleurd, lichtgewicht!, thermisch)
ondergoed; twee singlets of hemdjes (donkergekleurd, lichtgewicht!, thermisch)
een T-shirt (in koude nachten te gebruiken als pyjama)
een lange onderbroek (in koude nachten te gebruiken als pyjama)
een poncho (rugzakbedekkend)
een hoofddeksel (hoed ; bij koude een bivakmuts)
zakdoeken
een paar slippers ('s avonds lekker voor je voeten)
eventueel een wollen of fleece sjaal en wollen of fleece handschoenen
een zonnebril
badkleding
Handdoeken (mini / lichtgewicht) 3 stuks
Drinkflessen 2 x 0,7 L
Bestekset
Extra
gps
fototoestel / Telefoon / Internet device
Kaarten
Stokken / Staf

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!